خبرخوان همفکری Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

مجموعه‌ای از بهترين داستان‌های ايرانی و خارجی برای تمام ذائقه‌ها از بخش‌های اصلی اين ضمیمه است.

برای جلوگیری از همچین مواردی، باید دقت کنیم که با افرادی که احترام متقابل را درک می‌کنند و به ما ارزش می‌دهند، همفکری کنیم. همچنین، باید به نظرات و پیشنهادات سازنده دیگران توجه کنیم و از نظرات منفی و تحقیرآمیز آنها عبور کنیم.

به عنوان مثال، به جای پرسیدن “چرا من این کار را نتوانستم انجام دهم؟” می‌توانیم بپرسیم “چگونه می‌توانم در آینده این کار را بهتر انجام دهم؟”. این سوالات ما را به سمت جواب‌های مثبت و سازنده هدایت می‌کنند.

و پس از آنکه در مشهد الرّضا علیه السّلام بدست مرحوم آیة الله آقا میرزا محمّد طهرانی- صاحب «مستدرک البحار» که از بزرگان عصر و دائی پدرشان بود- عمامه گذاری نموده و به لباس علم و تقوی ملبّس گردیدند، برای شروع علوم حوزوی در نوزده سالگی- در سال ۱۳۶۴ هجری قمری- عازم شهر مقدّس قم شده و در مدرسه حجّتیّه اقامت گزیدند.

والانم فک کنم اگ بخاطر مدرسه میگی،قانون عوض شده وچند روزو قبول میکنن

معاون برنامه ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام اکچئوری صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حکمی «شیما جوزی» را به‌عنوان سرپرست مطالعات و برنامه ریزی نظام اکچوئری و بیمه‌ای صندوق‌ها منصوب کرد.

وی ادامه داد: از این رو، توسعه روابط فرهنگی میان کشورهای مختلف بالاخص بریکس که تصمیم گرفته‌اند انعکاس صداهای مستقل و در عین حال هم‌راستا در عرصه جهانی باشند خبرگزاری همفکری می‌تواند به تقویت، تداوم و تعمیق روابط در عرصه‌های دیگر همکاری منجر شود.

همچنین، همفکری با افراد با تجربه می‌تواند به ما ایده‌های جدیدی بدهد. آنها ممکن است در زمینه‌های مختلف شغلی تجربه‌هایی داشته باشند که ما به آنها فکر نمی‌کنیم و ایده‌های جدیدی را به ما معرفی کنند.

افراد سمی که نباید برای مشورت و همفکری به آن‌ها روی آورد

هنیئًا لَهُ ما أعدَّهُ اللهُ لإولیآء اللهِ و عبادِه الصّالحین. و سلام علیکم و رحمة الله.

با عضویت در گروه‌ها و صفحات مرتبط با موضوع مورد نظرتان، می‌توانید با افرادی که علاقه‌مند به همان موضوع هستند، در ارتباط باشید و از تجربیات آن‌ها بهره‌برداری کنید.

(.باتشکر ازهمراهی همه شما دوستان عزیزم شادو سربلند باشید.)

همه ما در زندگی با چالش‌ها و سوالاتی روبرو می‌شویم که به تنهایی به آن‌ها پاسخ نمی‌دهند. در این مواقع، همفکری و مشورت با دیگران می‌تواند به ما کمک کند تا به جواب‌های بهتری برسیم.

با تمرین در مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت، می‌توانیم بهترین راه حل را برای مسائل خود پیدا کنیم.

Report this wiki page